Oci Inclusiu

Col·labora amb nosaltres

Cooperació internacional

Associació Somriu, Ibi

Amb els nostres serveis i suport, tractem de millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat i de les seues famílies.

L’Associació Somriu som una entitat sense ànim de lucre que es forma a Ibi l’any 2017 per un grup de joves compromeses amb la igualtat i la inclusió social de totes les persones. Naix de les demandes de les persones amb discapacitat i les famílies de la província d’Alacant, així com de la necessitat de que existisquen serveis per a fomentar la seua autonomia personal i espais on desenvolupar les seues habilitats socials amb la fi de facilitar la seua plena inclusió.

Som Somriu!

Vols viure una experiència diferent?