Formació i sensibilització

• MICROFORMACIONS

Formacions de 2-3 hores de duració sobre temes específics relacionats amb la discapacitat. Estes formacions són impartides per professionals en la matèria a tractar.

• SENSIBILITZACIÓ

Les accions de sensibilització són una part fonamental dins de Somriu. Realitzem xarrades i activitats de convivència amb centres educatius. A través d’aquestes pretenem fomentar el voluntariat, sensibilitzar la comunitat sobre la importància de la participació, donar visibilitat a la necessitat d’inclusió, generar reflexió i enfortir les xarxes i la col·laboració amb la comunitat i altres entitats.

Treball en xarxa

Treballem en col·laboració amb altres entitats amb la intenció d’afavorir el treball en xarxa i l’intercanvi d’experiències.

Visitem altres organitzacions, entitats, empreses, etc, i els convidem a que visiten Somriu també amb la fi de conéixer distints àmbits, maneres de treball i intervenció i coneixements en general.

Cooperació internacional

Volem que els nostres valors creuen fronteres. Treballem conjuntament per a millorar la qualitat de vida de la població d’una determinada zona mitjançant projectes de desenvolupament.

• Captació de fons

Captem diners a través de donatius, venda de marxandatge de la nostra associació i la seua, esdeveniments i sortejos benèfics, “Euro solidari” en col·legis, gimnasos, grups de whatsapp, projecte “Maleta solidària”, etc.

Estos fons es destinen a projectes com la reforma de centres educatius, compra de material escolar i medicaments, activitats d’intercanvi cultural, etc.

• Donar visibilitat a l’entitat a les xarxes socials
  • Trobades i convivències virtuals en les que compartim experiències i aprenem mútuament.
  • Visitar-los