Dedique el meu temps a compartir experiències amb la resta.

És molt satisfactori veure que amb el meu suport poden tindre una vida més plena.

Dedique el meu temps a acompanyar a persones en el seu desenvolupament per a assolir les seues metes.

Rep estima, solidaritat i molt aprenentatge.

Qué significa ser voluntari/a?

• Una opció lliure i altruïsta amb uns valors personals
  • Facilitat el desenvolupament d’altres persones ajudant i aportant moves idees en les seues vides
  • Participar en els projectes i decisions de l’entitat, aportant qualitat i una visió nova i creativa
  • Obrir el ventall de relacions, experiències i vivències
  • Aprenentatge individual i col·lectiu gràcies al treball en equip i aconseguir èxits
  • Sensibilitzar a la comunitat sobre la importància de la diversitat

Suport

L’equip de voluntaris és una peça clau i imprescindible en la nostra associació. Comptem amb un ampli equip de xics i xiques de totes les edats. Cadascún aporta el seu valiós temps mitjançant diferents accions. Els suports i serveis que oferim són possibles gràcies a la seus constant implicació en:

• Convivències
  • Activitats
  • Acompanyaments

Activitats de cohesió

De manera periòdica, duem a terme activitats variades per conéixer’ns millor. Dinàmiques de grup divertides en diferents contextos per a que tots se senten part de l’equip. La confiança, el respecte i l’empatia son els valors que intentem desenvolupar.

• Activitats de multiaventura
  • Convivències de voluntaris

Curs de voluntariat

Somriu compta a el seu propi curs sobre el voluntariat en què es reflexiona sobre qüestions bàsiques sobre aquest tema, tals com:

Qué significa ser voluntari?

Qué t’aporta?

Els deures i els drets d’una persona voluntària, etc.

Tertulieo

En Somriu pensem que és molt important comptar amb l’equip de voluntaris i voluntàries per a tot. Els “tertulieos” son reunions de persones voluntàries en les quals ens posem al dia de les novetats i es proposen debats i plujes d’idees sobre distints projectes presents i futurs de l’entitat.

Jornades de voluntariat

Durant les jornades de voluntariat, realitzem activitats per a conéixer’ns millor i aprendre sobre l’associació, el voluntariat, les persones amb discapacitat, etc. Tot el món és benvingut a passar un dia diferent amb nosaltres!