Oci

Tardeo: la nostra oferta d’activitats per a les vesprades una vegada finalitzades les obligacions.

• Dansa
  • Esport
  • Marxa
  • Vaivén
  • Música
  • Oci infantil
  • Autogestors
  • Jocs de taula

Marea: totes les persones tenim dret a decidir el que ens apeteix fer el cap de setmana. Són activitats d’oci, generalment els cap de setmana i festius, en diferents llocs per potenciar el turisme en la província d’Alacant.

Convivències: les vacances també son importants i les nostres convivències tenen lloc en cap de setmana i períodes vacacionals amb l’objectiu de conviure, gaudir i desconnectar de la rutina.

Oci inclusiu: la vertadera inclusió és la participació activa en la comunitat. Acompanyem a la persona en una activitat o grup d’oci normalitzat.

Pobles en moviment: activitats d’oci i participació comunitària en caps de setmana subvencionades pels ajuntaments de certes localitats, com activitats esportives, de cuina, musicals, esdeveniments locals, etc.

Autonomia personal

-Vida autònoma:

Es important ser independent en la realització de les activitats de la vida quotidiana. El programa de vida autònoma potencia la participació de la persona en casa, en la comunitat i en la pròpia atenció personal. Per a això, es treballa des de 4 àrees diferents: autonomia en casa, en la comunitat, autonomia personal, àrea de competències.

-Acompanyament individual:

Totes les persones necessitem suport en algun moment per al nostre desenvolupament personal, oferim acompanyament adaptat a les necessitats individuals, dins i fora del domicili, puntual o de manera continuada.

-Assistència personal:

El/l’assistent personal acompanya i dona suport a la persona en situació de dependència per al desenvolupament de la seua vida de forma independent i digna . Servei autoritzat per la Generalitat Valenciana.

Formació

-Reforç educatiu individual i grupal:

Es treballen competències bàsiques, habilitats socials i actualitat.

Inclusió laboral

La inclusió laboral de la persona és un dret i des de Somriu ajudem a aconseguir-ho. Deu ser un procés personalitzat de formació i capacitació en habilitats socials, competències bàsiques i específiques per a l’ocupació. El suport que ofereix Somriu és:

• Orientació i assessorament per a empreses.
  • Formació, orientació, acompanyament i seguiment per a la persona.

Suport psicosocial

Sessions individuals en les quals es treballen les necessitats de cada persona, habilitats socials, emocions, etc.

Suport a la família

Sessions amb tota la família en les quals treballem les necessitats específiques de cada persona.